reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Šimoník

Michal Šimoník

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Michal Šimoník. Bývam neďaleko Bratislavy. Chodil som na gymnázium Grösslingová do matematickej triedy. Počas toho štúdia som spoluorganizoval celoškolské spoločensko-športové podujatie Olympijských hier. Zháňal som sponzorov a bol som jednou z hlavných postáv programu. Počas štúdia I. stupňa na Fakulte riadenia a informatiky som sa naučil lepšie spolupracovať s ostatnými a hľadať spoločné kompromisy pri riešeniach rôznych problémov či vypracovaní spoločných projektov. Mám skúsenosti v oblasti online marketingu, vytváraní webov, webových aplikácií, ale aj analytických dashboardov v rôznych nástrojoch. Pri rozhodovaní uplatňujem analytický prístup doplnený skúsenosťami a uplatňujem ho v online priestore. V súčasnosti je nesmierne dôležité sa priebežne zdokonaľovať. Preto preferujem aj samoštúdium, ktoré mi vie rozšíriť a doplniť moje poznatky. V súčastnosti som konateľom spoločnosti Accencis a mám na starosti zabezpečiť dostatočné technické zázemie pre naších klientov, aby im dáta ponúkali presne to, čo chcú. Naš web: https://accencis.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu